Friluftsdag + Teater

Igår var det friluftsdag på skolan, friidrotten. Jag hade jätteont i huvudet så fundera först på att inte gå överhuvudtaget, men tänkte att jag kan la bara försöka.
För några år sedan blev jag totalt utskrattad av min gamla klass när jag hoppade höjdhopp och rev på en väldigt låg nivå, sen dess har det alltid funnits kvar att det kan hända igen och jag ville verkligen, verkligen inte hoppa. Men jag gjorde det! haha är värsta stolt över mig själv, jag hoppade bara 1.10 men va fan, jag gjorde det och det blev inga skratt bara hyllningar :)
Det är faktist sjukt hur bra vissa personer är på idrott, John tex hoppade 1.60!! och killarna kan kasta kula nästan 10 meter, hahaha jag ville inte ens höra vad jag kasta, men kanske 3.5 meter.

Sen var det i alla fall teater och jävlar vad kul vi hade. Vi gick igen hela pjäsen på Gibbrish språk (vet inte hur det stavas). Det betyder att man hittar på sitt egna språk och pratar, det var så roligt!
Men jag tror vi lärde oss mycket av det ändå. Dessutom bestämde vi att vi ska fortsätta med denna pjäsen efter sommarn och göra som en liten turnè :)




Kommentarer
Postat av: Mattias Abulu

SV: Nämen, hur hittade du det gamla inlägget?? :) haha.

2010-05-15 @ 02:21:30
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/
Postat av: Maria

Turné till Sundsvall eller?! :)

Kram kram

2010-05-25 @ 20:28:15
Postat av: Anna

haha, det hoppas jag! :)

2010-05-25 @ 20:41:09
URL: http://musikalflicka.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback