Måla, måla, måla!

Har ritat på min bild som ska lämnas in på tisdag i säkert 4 timmar idag. Jag får använda fingrarna jättemycket för att få färgen jämn, har typ fått blåsor på varenda finger, haha.
Snart är det dags för Jakten på Julia (alla måste fortfarande ringa på Ellen!!)
och sen börjar ju Sommarkrysset idag, Eric Saade är ju med <3
Han kommer till Åhlens på torsdag nästa vecka, det ska bli så kul att äntligen få se han :)

Måste fortsätta måla lite till på min bild, jag kan lägga upp resultatet här om några dagar :)


Denna är det jag målar : A vase of flowers - Jean Chardin

Kommentarer
Postat av: mikaela ~

sv; okej, tack :)

2010-05-18 @ 21:35:08
URL: http://miikaeelaliindeer.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback