Pinsamt ögonblick

Idag var jag med om en sån läskigt pinsam sak, jag åkte till min systers skola för att ha sällskap med henne hem. Det finns en person som Emma känner som jag verkligen tycker är så jävla snygg, Emma har självklart sagt allt som jag sagt om personen till den här personen.
I alla fall så var jag helt oförberedd och träffar på personen som jag aldrig tidigare träffat.
Det var så pinsamt, jag fick inte ens fram ett hej. Jag bara stod där skitchockad och förvånad. Jag måste ha sett helt jävla sjuk ut.
Jaja, vad kan man göra åt saken, men måste ändå säga att personen var väldigt mycket snyggare i verkligheten än på bild :)

Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

U never know, ibland kan sånt sluta väldigt bra, Man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda;D!

2010-05-14 @ 04:22:00
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback