Annorlunda lördag.

Idag var det Öppet Hus på Mimers.
Dagen började väldigt dåligt! Vaknade när jag skulle gå. Mamma hade som tur var ställt klockan, men annars hade jag nog kunnat sova till 12. Det började klockan 10.
När vi kommit halvägs kommer jag på att jag glömt mina nycklar hemma till skåpet. Där i hade jag mina dans och drama kläder, fick som tur var låna av Cicci.
Mina underbara förälder körde mig i alla fall, och var med hela dagen. Även världens bästa syster.
Dansen och kören gick jättebra och det var väldigt roligt. Teatern gick mindre bra, men ähh... det var väll okej.
På kvällen gick Tamara och jag på Liseberg.
Det var jättetrevligt :)
Handlade Fudge och en god korv.
På måndag är jag ledig, gud va härligt :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback