Lov!!!

Äntligen är det höstlov, har verkligen längtat.
Har sovit o sovit o sovit och det ser ut att bli ett bra lov! Hahaha
Igår var jag i simhallen, det var riktigt härligt att simma men jag var ju helt själv så det var ju inte så kul.
Måste nämligen öva inför simprovet kände jag, nu vet jag i alla fall att jag klarar att simma en kilometer utan nästan några problem faktist, men livräddar provet är jag så fruktansvärt nervös över.
Bara jag tänker på det börjar hela kroppen att darra.
Först ska man simma ner till botten (ca 4 meter!) hämta en sån där docka o sen simma upp.
Det djupaste till bottnen i Frölundas simhall är 3,5 meter. När jag simmade ner där (utan att hämta någon docka) fick jag panik. Jag försökte verkligen att ta det lugnt, men det enda jag kunde tänka var: JAG MÅSTE HA LUFT!!!
Jag fattar inte hur jag ska klara detta...
Idag har man träffat sina favorit flickor, Tamara, Clara o Maja. Vi bowlade först, fick inte en enda Strike, blev grymt sur!
Sen fika vi på café Vasa. Det blev en väldigt rolig dag fram till att Tamara o Clara precis skulle gå av på Olividahls gatan. Då kommer nämligen massa kontrollanter på spårvagnen och Clara blir tvungen att betala 1200!! Så surt, tråkigt, irriterande och jobbigt! De skulle gå av om 5 sekunder när dom kom.
Stackars, stackars Clara!
Nu lyssnar jag på lite musik o tar det lugnt. Ska åka till landet på torsdag tror jag, ska bli trevligt.
Hoppas ni har det bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: johanna

Fin blogg, hur mås det? ;)

2010-11-01 @ 22:25:20
URL: http://jjohannawahlberg.blogg.se/
Postat av: johanna

Sv: haha, tack, tkr den bilden blev ganska söt! ;)

Jag mår bara bra, vad hittar du på då? :D

2010-11-01 @ 22:43:04
URL: http://jjohannawahlberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback