Lovet :)

Höstlovet var faktist ovanligt händelserikt.
På onsdagen åkte vi till Halmstad, vi träffade Gullevi och Ronald, och Victoria och Tuva.
Det var väldigt trevligt, som alltid där nere :)
Sen åkte vi till landet och vet ni vad jag gjorde!?
Mamma sa såhär: Om du går i och doppar dig i sjön (det ligger en sjö bara 2 minuter från vårt hus) så får du 200 spänn.
Jag tänkte efter ett tag, och bestämde mig.Visst det kan jag la göra.
HERRRREEEGGUUUD VAD KALLT DET VAR!!!!
Mina tår var helt blå nästan, men jag gjorde det i alla fall, haha och jag fick 200 kr.
Men ett tips till alla: Gör INTE detta själva!
Blev dessutom jätteförkyld på kuppen, inte kul alls.
Har även gjort massa engelska på lovet, vi skulle lämna in ett stort arbete i onsdags denna veckan.
När vi kom hem till Göteborg igen så åkte vi till Västra kyrkogården, minneslunden där. Det är verkligen det vackraste som finns där under Alla Helgona helgen. Det är säkert 1000 ljus och kransar minst. Det är något man måste se.
Lovet blev i alla fall väldigt bra och kul :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback