Veckan igen...

Igår var jag på bio. Ett råd till alla:
Gå aldrig på bio kl 21.30, då  filmen håller på i två och en halvtimme och ni ska upp 7 nästa dag! Gör det inte!
Idag hade vi simprov, det gick helt okej.
Sen gick jag på Nordhems englands konsert. Englands eleverna kommer till skolan i en vecka, och de gör en konsert ihop med de svenska.
Alla var faktiskt riktigt duktiga!
Fast Lisa var bäst. Har inte hört henne sjunga på jättelänge, och hon var helt enkelt så jäkla GRYM!!!
Imon är det Öppet Hus på Mimers. Min klass ska ha drama, dans och kör. Våran första riktiga uppvisning, det ska bli jättekul.
Nu måste jag tvätta håret och sedan ska jag sova.
Ha det gött :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback