Veckan..

I måndags var det sångkurs, vi har framträdande den 17 december på 1200 kvadrat ifall någon vill gå :)
Nästa vecka har vi skivinspelning. Min syster, en tjej som heter Mariami o jag ska sjunga in: If I Were A Boy.
Jag har kommit med i Frölunda Lucia, och vi hade första träffen på tisdagen. Vi tog kort till dom där röstningsgrejerna och övade på massa Lucia låtar.
Det har ju sjutton snöat ute! Det är verkligen vinter nu, det har vart snö i två dagar och jag är redan trött på den... inte bra alls :(
Just det, vi hade brandlarm den dagen då det snöa som mest. Det var några som var tvugna att gå ut i balettdräkt! Stackars dom..
Idag hade vi datapresentation, det känns som det gick bra för mig:)
Alla andras var i alla fall jättebra.
Nu ska jag äta
Kram <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback