Trött som vanligt..

Haj!
Vaknade halv två i morse (!!) av att pappa väckte mig, skulle säkert kunnat sova minst en timme till, men är fortfarande hur trött som helst, haha.
Håller just nu på att plugga historia, börjar bli sjukt nervös inför det provet på torsdag.
Har spelat en låt på piano hur länge som helst: River flows  in you och har äntligen lärt mig den nästan helt. Hörde den första gången av Emma i min klass och blev helt förälskad i den och kände bara att den MÅSTE jag lära mig. Så hon har varit en bra lärare och lärt mig lite i taget, och nu äntligen kan man den!
Det är lite kul att jättemånga på min skola kan den och spelar hela tiden på skolan.
Igår var familjen i Svenshögen och grattade min farbror på födelsedagen. Det var väldigt kul, speciellt att träffa alla där uppe, vi träffas allt för sällan.
Kollade i alla fall på Idol tillsammans med kusin barnen, Ida och Petter. Minnah åkte ut, vilket jag faktiskt tyckte var fel, men Alice var bättre än Minnah, så av dom två var det rätt att Minnah åkte.
Jag verkligen saknade Sassa asså, är fortfarande hur arg som helst för att hon åkte!
Nu ska jag fortsätta plugga (YEAH!!!)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback