2 veckor...

Två veckor av skolan har gått, och det har hänt ganska mycket. Läger bland annat, mitt schma är helt otroligt dåligt och jobbigt. Jag börjar 7.50 fyra dagar i veckan och slutar runt fyra varje dag :(
Därför måste jag gå upp 5.

Alla lärare verkar vara bra, och jag tror att allt kommer att bli väldigt roligt, speciellt nu när jag börjar förstå vilka jag vill umgås med.
Idag var min riktigt första pluggdag (för mig är då inte söndag en vilodag, det är en pluggdag!). Har historia förhör på tisdag och prov i datakunskap på fredag.

Imorgon har jag i alla fall sovmorgon, 10 börjar vi :)

Ha det bra
Puss <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback