Laserdome!

Igår var jag på Tammies kalas tillsammans med Clara, Neda, Maja och Tamara såklart. Vi var på laserdome och det var första gången i mitt liv, det var faktist riktigt kul, fast jobbigt... och svårt.
Det är så att man är i två lag, de gröna o de röda. Man ska skjuta varandra med några slags laservapen och det lag som träffar det andra mest vinner. Vi alla var i lag röd tillsammans med typ 30 andra. Först fattade jag det som att bara vi sex tjejer var ett lag så jag gick ju runt o sköt de röda också, haha, tillslut sa i alla fall Clara till mig. Det röda laget vann!!
Efteråt åt vi korv o sen glass. Det var väldigt musig och underbart att få träffa dom igen, det känns så konstigt att vi inte går i samma skola längre.

Idag har jag faktist kunnat ta det lugnt, har inte haft så mycket läxa alls.
Mitt prov i datakunskap i fredags gick bra, även en intervju sak i sångtekniken. Nu ska jag bara leta upp några papper o snart ska jag nog sova.

Ha det bra <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback