Idol!

Idag var dagen man väntat på i sju år, Idol audition.
Jag stod i kön från klockan 4 till 11 då insläppet var. Sov sammarlagt ungefär en halvtimme i natt.
Det som var så irriterande var att jag trodde att väl inne i väntsalen, skulle man behöva sitta i några timmar. Därför hade jag tänkt sminka mig och sjunga upp därinne. Men när man anmält sig, skulle man gå till juryn 5 minuter senare. Hann knappt sjunga upp eller riktigt göra mig redo.
Själva auditionen... Jag gick inte vidare. De sa: Du sjunger med mycket känsla och man märker att du har gått i teater, men tyvärr räcker inte det, så vi skickar inte vidare dig till den riktiga juryn.
Jag känner mig både besviken men ändå lättad på samma gång. Besviken förstås för att inte ha gått vidare till att få träffa den riktiga juryn, men lättad för att man inte behöver tänka på hur det skulle blivit med skolan.
Jag känner mig ändå stolt och nöjd över att jag överhuvudtaget vågade söka. Att man stod där i 7 timmar och jag kände att jag gjorde mitt bästa. Duger inte det, så kan jag faktiskt inte göra mer.
Vi får väll se om det ens blir en till säsong och ifall jag söker igen, det gör jag nog. Hoppas det går bättre då :)
Men det var en sån fruktansvärd sak som hände. En man som verkligen var jättefull, ramlade ner från en trappa med huvudet rätt ner i marken. Han bröt antagligen nacken. Jättehemskt verkligen! Hoppas verkligen att han mår bättre nu.

Kommentarer
Postat av: E

Tro inte att du inte är grym. Det är du.

Tro inte att du inte är grym nog för idol,

Du är bättre.



Kärlek.

2011-04-11 @ 02:59:11

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback