Skolan imorgon.

Har haft ett väldigt bra lov. Jäkligt fint väder har det varit, har faktiskt fått lite färg :) Kom hem från landet i Bohuslän idag, vi har varit där över påsk, det har varit jättetrevligt. Min morbror Percy och hans fru Lena, som jag inte träffat på evigheter, kom upp. Det var jättekul. Jag har dessutom krattat hela trädgården. Både i Lärje och i Bohuslän. Det tog ungefär 5 timmar eller nått, det var en jävla massa löv. Jag har sådan värk i min arm nu så det är helt sjukt, men jag tycker det är roligt. Det blir ju fint :) Vi hade även brasa igår, med en massa kvistar och med alla löv jag krattat ihop. Det blev den största brasan vi någonsin haft, haha. Imorgon börjar skolan, det ska faktiskt bli ganska roligt. Även fast jag är skoltrött, så ska det bli kul att träffa alla igen. Har pluggat väldigt mycket hela lovet. Mest inför ett drama prov på torsdag och även lite engelska. Ska snart lägga mig, ska upp tidigt imorgon. Sov sött <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback