Mindre än två veckor kvar.

Nu är det faktiskt mindre än två veckor kvar av lovet. Är på landet nu och ska stanna några dagar och sedan nästa vecka händer det! Det som jag övat inför i nästan två månader! Jag ska då medverka i Leve Klotet och ha ett eget sångprogram på 20 minuter :)
Är riktigt nervös, men det ska bli så jäkla roligt!
Dessutom fyllde jag år förra veckan, så nu är jag 17 år :D
Sen, om två veckor är det alltså tillbaka till skolan. Detta lovet har verkligen gått sjukt fort. Ser både fram och inte fram emot skolan. Jag saknar alla, men nu blir det att gå upp klockan halv 6 igen :/
Aja, nu ska njuta av de sista veckorna.
Ha det bra!
Puss.
Bjuder på en ganska gammal bild på mig som jag hitta idag :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback