Det är svårt!

Varför är det alltid så jättesvårt att sätta igång att plugga på kvällarna, det kan ta timmar ibland.
När man väl verkligen satt sig med det, så går det ganska bra men tankarna om det innan, kan inte de försvinna?
"Nu måste du verkligen sätta igång och plugga Anna! Nej, jag kan vara på datorn en kvart till, sen börjar jag. Nej, tio minuter till men då måste jag sätta igång! "
Tillslut blir det att man en timme senare börjar. Och då är det alldeles försent för då ska man snart gå och lägga sig, så läxan får bli gjord imorgon istället. Känner ni igen er?
För en timme sen skulle jag egentligen börjat med engelskan, men har jag gjort det? NEJ, istället sitter jag här och skriver.
Men nu lovar jag att jag ska börja, men först ska jag bara kolla en sak på Facebook...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback