Jobbig vecka.

Har haft så jävla mycket läxor den här veckan. Matteprov, sv redovisning, engelska, drama prov och dessutom massa sångtexter att plugga in! Så måste säga att det är väldigt härligt att veckan är över.
I onsdags hade jag friluftsdag. Sofie och jag simmade och man skulle simma 1,5 km! Herregud, vad jobbigt det var.
På kvällen var det sångkurs vilket var så jäkla roligt, längtar tills nästa vecka, haha :)
Igår lämnades lapparna in till individuella val för tvåan. För mig blev det Musikteater, Psykologi och spanska.
Matteprovet gick bra idag, kände verkligen att jag kunde MVG - uppgifterna, så hoppas att det blev rätt.
På idrotten hade vi fotboll, gjorde ett mål och blev typ överlycklig, haha :D
Åkte hem till Sofie idag. Hon har ett så himla fint hus :)  Vi tittade på: I rymden finns inga känslor, vilket var en helt okej film, och hade det mysigt :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback