Lov :)

Nu är det äntligen lov. Idag var Emms, mamma o jag ute på stan. Vi var tex inne på Åhlens, heminrednings avdelningen. Det blir verkligen så att man bara ville flytta hemifrån direkt och få inreda sin egna lägenhet :)
Sen åkte vi till mormor en liten stund. Det var ishockey på tv, Sverige - Ryssland. Har alltid tyckt väldigt mycket om sporten men nu var det verkligen jättetråkigt, JAG SAKNAR HANDBOLLEN!!!!!!! :(
Jag är så arg, de visar ju ingen handboll alls på tv, inte ens på Eurosport!?
I alla fall, det var ju konsert på Mimers för några dagar sen, helt grymt var det :)
Hela mitt lov kommer typ gå till att plugga, vi har så jäkla mycket efter lovet så det är helt sjukt! Det enda roliga kommer att bli sångkursen på onsdag och antagligen ska familjen på bio på fredagen. Annars blir det bara att sitta hemma, men jag ska sova i alla fall.. mycket.
Idag är det andra delen av Melodifestivalen i Göteborg :)  Har tjuvlyssnat lite på Sannas låt på svts hemsida. Jäklar vad dålig den verkar vara. Sån där typiskt schlager låt... Men vi får se i kväll, kanske ångrar jag mig helt :)
Ha det bra!
(Fick förresten MVG på mitt matteprov, första gången, gissa vad glad jag blev!!)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback