Melodifestival del 2.

Min åsikt om Melodifestivalen:
Det var faktiskt ganska bra låtar igår. Babsan var nog något av det sämsta jag sett, men det var i alla fall komiskt.
Loreen tyckte jag hade den bästa låten, vilken jäkla röst hon har.
Men det jag tycker är så dåligt i år är att nästan alla sjunger playback, VAD ÄR DET FÖR NY REGEL!!!!!!!??? Själva grejen med tävlingen är ju att man ska sjunga på riktigt, eller? Så oerhört dåligt är det.
Sannas låt var sådär, fattar inte grejen med att hon skulle gå på ett rullband.
Brolle.. asså usch, jag tycker verkligen inte om honom, men låten var okej.
The Moniker tyckte jag också var grym, jag blev glad av låten :)
Men Loreen var som sagt bäst igår, enligt mig.

Kommentarer
Postat av: Ntherese

hej, var med och tävla i dagens blogg och vinn fler läsare!:)

direkt länk;http://detjagbrinnerfor.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-vinnare.html

2011-02-14 @ 10:29:45
URL: http://detjagbrinnerfor.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback