Melodifestival del 3.

Min åsikt om Melodifestivalen:
Asså förlåt, men vilka jäkla skitlåtar det var igår.
Sara Varga var något av det tråkigaste jag sett.
Var väldigt förväntasfull inför Eric Saades låt eftersom jag tyckte mycket om Manboy förra året, men det visade sig vara en stor besvikelse. Jag kanske är löjlig, men är inte: I´m gonna be popular, ganska dåligt budskap till 12-14 åriga? Då handlar ju allt om att man måste passa in och vara populär. Nej, jag tycker det är dåligt.
De andra låtarna var enligt mig också jättedåliga och tråkiga.
Jag hejar i alla fall fortfarande på Danny, haha, men det är den enda låten som jag går runt och sjunger på.
En mycket dålig omgång igår, jag skäms över Sverige.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback