Melodifestivalen del 4

Min åsikt om Melodifestivalen:
Blev faktiskt riktigt förvånad igår när nästan alla låtar var bra.
Jag tyckte framför allt om Nicke Borg och Melody Club.
Även fast inte Anders Fernette sjung så jättebra, så gillade jag ändå låten.
`E det fel på mig` tyckte jag bara var för mycket. Lasse Stefanz gillade jag inte, fast det
är nog inte så konstigt eftersom jag hatar sån musik.
Love Generation... jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tyckte om den,
tycker även att den låten var lite för mycket och jag tycker inte alls om själva bandet. Men, jag
vet inte. Ibland gillade jag låten, ibland inte.
Men annars tycker jag att `Alive` och `Better or worse`var helt okej.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback