Uppgift 4 - Det här åt jag idag

Har förståt att detta inte har gått så bra som jag velat eller trott, har så mycket att göra och är alltid så trött..
Men aja, här kommer då nästa lilla uppgift.
(Har bara ätit frukost idag, så tar istället gårdagen.)
Fredag, 4/2-11
Jag åt frukost: Två grova mackor (vet inte om kan säga så, men alltså brunt bröd) med pastej. Drack kaffe, med mjölk och socker i.
Räknas två halstabletter under matteprovet, det tog jag i alla fall.
Till lunch var det panerad fisk och potatis, grönsaker och sås. En sak ni antagligen inte vet om mig: Jag älskar banan, och äter oftast minst en banan i skolan om dagen, tar verkligen ALLTID morötter i bamba och ett knäckebröd.
Hemma hos Sofie så åt vi flingor och yoghurt (eller som Sofie alltid säger: en tallrik. Asså jag fattar inte det, hon verkligen säger: Jag åt en tallrik till frukost. Vadå en tallrik? Har hon ätit en tallrik?? Nej, hon menar att hon ätit flingor, haha) Vi tog också en bulle.
Hemma åt jag till middag: spagetti och kättfärssås och massa mjölk :)
Så här ser en normal dag ut för mig kan man väll säga. Frukost, lunch, något mellanmål, middag, och oftast även en macka innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback