1 januari :)

Då är det ett nytt år.
Tolvslaget igår blev inte så lyckat för mig. Typ 10 sekunder efter tolvslaget (då jag bara ville njuta av alla fyrverkerier) tappade jag min mobil i en halv meter snö..
Så hela tolvslaget gick åt till att ha panik och leta efter den, men jag hittade den tillslut, haha :)
Det var i alla fall väldigt skönt att bara ta det lugnt hela kvällen, Emms o jag var ensamma hemma och åt god mat, lax och potatis och chokladpudding till efterrätt (som varenda år).
Vi tittade också på Sex and the city 2 och bara skrattade och hade det mysigt.
Snart ska vi på mammas konsert.
Hoppas ni har det bra.
Gott nytt år igen!! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback