Helg.

Söndag nu, stört hur fort veckan gått.
Hade matteprov i fredags, det känns verkligen som det gick bra för en gång skull. Skulle jag få mvg skulle jag bli så jävla glad!
Fick även se sångprovet, vilket hade gått bra :)
Såg klart Svärdet och Spiran serien igår, en ganska bra serie faktiskt. Killen som spelade Jack är nog något av det vackraste jag sett.
Just nu sitter jag och tittar på handbolls matchen mellan Egypten och Frankrike. Hoppas verkligen ni såg Slovakien - Sverige matchen igår, herregud!!! Killarna bara lekte mot dom, hahaha, jäklar va bra vi var!
På onsdag är det sångkurs, längtar verkligen! Det ska bli så grymt kul, dessutom ska kanske världen absolut bästa Tamara vara med, kan det bli bättre!!?? :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback