Uppgift 2 - Mina första idoler.

Min första Idol var Celine Dion.
Hennes låt My Heart Will Go On var typ det bästa jag visste.
Jag verkligen ÄLSKADE den låten, senast i förrgår tittade vi på gamla band och såg då jag sjung den, fem år gammal, i vardagsrummet på Emms födelsedags kalas.
HAHAHAHA, herregud vilka munrörelser jag hade, skrattade nästan så jag dog när jag såg det :D
Men den låten har verkligen varit en stor del av mitt liv.
Min största dröm var då att få se Celine Dion.
Sen var ju också Britney Spears och Spice Girls några av favoriterna.
En annan kanske nästan ännu  större idol för mig, som jag fick när jag var sju, var Daniel Radcliffe. Haha, fortfarande min största Idol typ.
Var så kär i honom då :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback