Uppgift 3 - Mina föräldrar

Min Mamma - Linnea
Hon är sångpedagog och håller tex i en kör.
Hon har varit med i Simon Phipps vokalensemble ,en kör, där hon sjung första sopran.
Den kören har varit ute och tävlat och rest mycket runt i Europa.De har vunnit många stora priser,
och tävlat mot körer från hela världen.
Gissa om jag är stolt.
Hon älskar massage och att bli kliad på ryggen.
Mamma är otroligt smart, rolig och snäll, bästa mamman.

Min Pappa - Said!
Han är helt jäkla grym på teknik och datorer. Han kan verkligen fixa precis allt.
Han är också bra på att hitta saker. Jag kan ha letat efter något i en kvart, och sen hjälper han mig
och det tar en minut och han har den i handen.
Han är nog världens största Beatles fan, och även Porcupine tree fan, det är ett annat band.
Pappa är världens mest omtänksamma person och världens bästa pappa!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback