Heldag med sång!! :)

Igår var det konsert med sångkursen.
Verkligen hela dagen igår så sjöng och repade vi.
Jag gick upp klockan halv sju, drack te (Jag är värsta stolt över mig själv, har börjat vänja mig med det nu, det är ju väldigt bra för halsen), sen så gick jag till Västerhedsskolan där vi hade uppvisning med första och andra årsklassare. De var så gulliga och duktiga. Det var riktigt kul.
Sen åkte vi till 1200 och repade inför konserten.
Konserten gick jättebra och för en gång skull vågade jag verkligen ta ut och ha roligt på scenen. Längtar mycket inför nästa onsdag nu :)
(Fick reda på att jag fått alla rätt på matteprovet :D )

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback