Helg!

Äntligen fredag. Idag är det våffeldag, det har man ju såklart firat med just våfflor.
Den här veckan har varit ganska lugn. Min sångröst är fortfarande jättekonstig. Det tar så lång tid för den att bli bra igen efter att man åkt på en förkylning.
Hade engelska redovisning idag på en bok som hette The Boy Next Door, vilket är en bok jag starkt rekommenderar!

Om två veckor händer det som jag väntat på i sju år, nämligen Idol audition.
Det ska bli så jäkla roligt, även fast jag säkert kommer att vara hur nervös som helst så kommer det bli så kul att äntligen få söka när man velat göra det så länge.
Låten jag tänkte sjunga är Make You Feel My Love - Adele :)
Hoppas ni får en bra helg!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback