Melodifestival - FINAL!

Min åsikt om Melodifestivalen:
Ja... vad kan man säga? Det har nog aldrig varit så spännande
någonsin i en sån här final.
Att det var så nära att Danny vann gör att det bara ännu mer irriterande.
Jag kommer alltid undra ifall nu Eric kommer sist, hur det skulle blivit ifall
Danny vunnit.
Erics låt.. Jag tycker den är så tråkig och riktigt dålig, men allt var bättre än att
Sara Varga skulle vinna.
Nu får vi helt enkelt se hur det går för Eric.
Detta har varit mina åsikter runt Melodifestivalen. Hoppas
verkligen inte att någon blivit arg eller ledsen för att jag skrivit ganska
taskigt om någon av låtarna som nån kanske gillar.
Men detta är som sagt det jag tycker och självklart respekterar jag
ifall någon tycker helt annurlunda.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback