Melodifestivalen - Andra Chansen

Min åsikt om Melodifestivalen:
Asså Va? Hur tänker folk!?? Hur kunde Sara Varga gå vidare?
Det är nog den absolut tråkigaste låt jag någonsin hört, om den skulle
vinna allt skulle jag skämmas över Sverige och absolut inte tittat på
den stora showen i Tyskland, eller.. jo det skulle jag nog, men herregud!
The Moniker, Världens bästa, blir så glad av han och av låten :)
Loreen, också en favorit som åkte - DÅLIGT!!!
Love Generation - De verkligen bara skriker typ, deras röster är så pressade och
låter så trötta, också ganska dåligt tycker jag.
Nästa vecka är det final - Heja Danny!
(Än en gång vill jag klarlägga att jag inte tycker om själva Danny, men låten tycker jag om och
jag tror den kan gå långt.)

Kommentarer
Postat av: EmizZ

sv: härligt! det är toppen med mig :)

2011-03-06 @ 11:48:21
URL: http://emlovethailand.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback