Det är okej att känna.



Tårar rinner...
Även fast det väcks så mycket ilska och hemska minnen då man ser en film om cancer,
så väcks det även kärlek när man ser detta.
Det är okej att känna.

Jag är så stolt, så stolt över denna filmen.
Jag är så stolt över denna organisationen.
Jag är så stolt över alla som medverkade i denna filmen.
Jag är så stolt över Hanna, över Maria, över Josefin, över Emil, över Emma och över alla andra som var med och gjorde den.
Jag är så stolt över Julia för att hon är så fantastisk, kreativ och stark.
Jag är så stolt över Charlotte som skrivit den fantastiska låten.
Jag är bara så oerhört stolt..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback