Skolan

Veckan har varit riktigt tuff. Det har varit väldigt jobbigt med alla läxor, men känner i alla fall att det gått bra.
Har inte gjort något speciellt kul överhuvudtaget den här veckan. Jag var inte på sångkursen eftersom min röst har varit helt knäpp, men den har blivit mycket bättre nu och igår kunde jag sjunga upp en låt på musikteatern inför klassen. Jag trodde jag bara skulle gå upp, sjunga min låt och sätta mig igen men icke. Istället var jag uppe på "scenen" och fick regi och råd under hela lektionen i stort sett.
Det var väldigt kul, men jag blev förvånad :)
Idag hade vi spring test på idrotten, 2 km. Är hyfsat nöjd med min tid, men hoppas på bättre resultat nästa år. Hade även matteprov, vilket jag själv tyckte var väldigt lätt. Lite irriterande att ha pluggat jättemycket och förstått alla svåra uppgifter och så kommer det inga mvg-uppgifter på provet. Men, men.. det gick bra i alla fall.
Psykologi provet i onsdags gick väl sådär, eftersom jag blev tvungen att stressa för att hinna klart.
Nu ska jag försöka laga ihop lite mat.
Ha det gött :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback