Nytt år - Ny Design - Ny Anna

Har inte skrivit på evigheter!
Ska försöka ändra på detta nu.
Ett nytt år alltså - 2012. Året då världen ska gå under.
Måste säga att det känns skönt att det äntligen börjar bli lite kallare.
Jag hatar egentligen snö och kyla men jag blev smått orolig då det var så varmt i december.
Tänk om jorden faktiskt värmts upp så mycket så allt skulle förändras. Det skulle aldrig mer
bli vinter.. nej, jag är glad att snön tillslut började falla.
I alla fall tyckte jag att det var dags med en ny design, (tyckte att jag haft Harry Potter designen för länge nu). Eftersom jag själv verkligen inte kan göra bloggdesigner så tog jag hem en från internet och gjorde bara några små ändringar.
Vad jag menar med ny Anna? Jo, detta året ska jag verkligen försöka förändra lite saker.
Jag ska träna, äta sundare och framför allt sluta oroa mig så mycket för allting! Det är inte hälsosamt
att sitta nervös på bussen varje morgon för att man oroar sig för ett prov som ska göras tre veckor senare.
Dessutom ska jag gå och lägga mig tidigare, vara mindre vid datorn och sjunga o dansa ännu mer än vad jag gjort
tidigare :)
Detta året ska bli ett förändrings år, så nu jävlar kör Jag!
En bild från nyår

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Sötnos"

Det skall bli roligt att lära känna den "nya" Anna...!

2012-02-07 @ 00:14:05

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback